Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Defero | Design Group 1

Dubeninki

78

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Strona internetowa wizytówką twojej firmy

Autor: Defero | Design Group 1, publikacja: 2014-01-14

W dzisiejszych czasach strona internetowa to podstawa. Jeśli firma nie ma strony to traci wiele Klientów gdyż większa część osób korzysta z internetu np. robiąc zakupy, poszukując firmy bo tak jest szybciej i wygodniej.

Jak powinna wyglądać strona?

Na początku nadmienię, że strona prezentuje dane usługi i dlatego musi zostać wykonana profesjonalnie  nie tylko pod względem estetycznym, ale i funkcjonalnym.

Należy pamiętać, że po jakości strony potencjalni klienci oceniają daną firmę czy jej usługi dlatego powinna budzić zaufanie i wyróżniać się wśród konkurencj

Zdjęcie nr 1

Czym się powinna cechować? 

Strona tak jak wspomniane wyżej powinna budzić zaufanie, powinna być funkcjonalna i intuicyjna która nie będzie sprawiać kłopotów z poruszaniem się po stronie bo jak wiadomo ze strony mogą korzystać ludzie w różnej grupie wiekowej

Powinna być przystosowana do urządzeń przenośnych tzn. być stroną skalowalną dzięki czemu korzystanie ze strony jest bardzo proste niż w przypadku stron nieskalowalnych. Coraz większa ilość osób korzysta z urządzeń przenośnych, liczba ta stale rośnie i trzeba mieć to na uwadze i pamiętać, że strony powinny powstawać z myślą o użytkownikach którzy będą ze strony korzystać. 

Czy strona internetowa wystarczy aby odnieść sukces?

Nie, jednak sama strona internetowa to jednak za mało. Aby zdobywać klientów trzeba zainwestować w pozycjonowanie i pozycjonować stronę na wybrane i wartościowe słowa / frazy kluczowe związane z działalnością firmy i takie połączenie jak: profesjonalna strona i dobre pozycje w wyszukiwarce na pewno sprawi, że pozyskamy większą grupę Klientów.

Strona bez pozycjonowania zamiata szare końce wyszukiwarki i mało prawdopodobnym jest aby ktoś na nią trafił gdyż użytkownicy na ogół szukają interesujących ich wyników na stronach od 1 do 3.

Pozycjonowanie, czy pozycjonować samemu czy może zlecić pozycjonowanie profesjonalnemu pozycjonerowi?

Pozycjonowanie stron to temat rzeka i nie da się tego wyuczyć w miesiąc czy dwa, a prawdę powiedziawszy nauka tak jak i w przypadku budowy stron nie kończy się nigdy. Prócz tego pozycjonowanie to bardzo pracochłonne i odpowiednie zajęcie i trzeba mieć dużą wiedzę na ten temat, bo inaczej można stronie zaszkodzić niż poprawić jej widoczność w wyszukiwarce.

Pozycjonować trzeba zgodnie z wytycznymi Google i tylko bezpiecznymi i sprawdzonymi metodami. Taka właśnie metoda jest pracochłonna jednak popłaca … Uważać trzeba na farmy linków (niektórzy nawet do dziś stosują nieczyste metody pozycjonowania) jednak prędzej czy później wyszukiwarka Google trafi na takie strony i spotka je za to „kara”, a karą to jest Ban bądź filtr, a po tym ciężko się pozbierać.

Także moje zdanie jest takie, jeśli czujesz się na siłach i jesteś gotowy/a na naukę pozycjonowania musisz mieć świadomość, że wbrew pozorom nie jest to zajęcie proste i trzeba uzbroić się w cierpliwość aby zobaczyć dobre pozycje. Jeśli jednak wiesz, że nie dasz rady zleć to profesjonalnej firmie (tylko bardzo dokładnie zapoznaj się z ofertą) bo czasem w umowach małym druczkiem napisane jest to, co może okazać się dla Ciebie niekorzystne jeśli np. będziesz chciał /a zrezygnować z usługi.



Opracowano:
Renata Rakowska
Strony www | Design Group 1

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 477 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: